Zdroj: http://bella.blog.sme.sk/c/104993/Ako-spoznate-ze-vasej-PR-agenture-platite-privela.html
1. Tlačovú správu do konkrétneho média posiela v piatich kópiách a do zoznamu pridá aj novinárov, ktorí už rok v novinách nepracujú.
2. Novinárov z denníkov PR manažérka oslovuje slovami „by som sa rada opýtala či by bolo možné do Vášho časopisu zaradiť článok“.
3. Veľkému denníku PR pracovníčka ponúka, že článok už redaktori nemusia písať, pretože ho pripravila sama.
4. Bez vyžiadania posiela v maili aj množstvo fotiek (tlačiareň spredu, tlačiareň trochu z boku, tlačiareň zozadu…)
5. To všetko dokáže agentúra v jednej správe.
Viac na:http://bella.blog.sme.sk/c/104993/Ako-spoznate-ze-vasej-PR-agenture-platite-privela.html